VECKA 25

Mål: 22 - 29 km

Måndag- Distans

5km lugn jogging eller vila om man känner sig sliten.

Kände mig slö men inte tillräckligt sliten för att behöva stanna hemma så jag for ut på en lugn 4,9km tur.

Tisdag-Vila     

 

Onsdag-Distans

20min lugn distans. 3x100m fartökningar. (4 km)

Samma som i Måndags, brano lugnt och bra känsla hela vägen :------)

Torsdag-Vila 

Fredag-Vila    

Lördag-Vila (pga bakis hehe) Idag var det egentligen långpass med sköt upp det en dag..

Söndag-Långpass

Långpass 18-20km mycket lugnt. Periodens längsta pass. C:a 2 timmar eller lite drygt.

Var lite smått nervös innan jag for ut eftersom jag aldrig hade sprungit längre än 13km så var rädd att misslyckas och inte orka. Därför tog jag det riktigt lugnt i början. Var runt 7min/km rätt så länge men ökade lite lätt på slutet och blev totalt 18,5km med 6.59min/km.. Och en massa jäkla kalorier brända😅😉

Hade ned mig typ 8 styckna sura skallar som jag tog som belöning längs vägen när det kändes tungt😂👌

 

Totalt: 27,2km